۱ | سنجش میزان شکاف دیجیتال در دسترسی و استفاده از ابزارها و قابلیتهای فناوری اطلاعات و ارتباطات در دوره متوسطه | طالب زندی - علی نوری | پژوهش در برنامه ریزی درسی | 1401 |
۲ | ارزیابی دورههای آموزش الکترونیکی بر اساس اصول مبنایی و طراحی انگیزهای آموزش و همبستگی آن با پیشرفت یادگیری و رضایت از دوره در آموزش عالی | طالب زندی - جواد حاتمی - سید عدنان حسینی | مطالعات برنامه درسی آموزش عالی | 1401 |
۳ | A canonical correlation analysis of the influence of access to and use of ICT on secondary school students’ academic performance | Ali Nouri - Taleb Zandi - Hedayatollah Etemadizade | Research in Learning Technology | 2022 |
۴ | نقش عوامل جمعیت شناختی در استفاده دانشآموزان متوسطه از فناوری اطلاعات و ارتباطات | علی نوری - طالب زندی - هدایت اعتمادزاده - راضیه جلیلی - صابر منصوری | فصلنامه علمی – پژوهشی مطالعات برنامه درسی | 1400 |
۵ | اثربخشی تلفیق راهبردها و پیامهای کنترل ارادی با طراحی انگیزشی آموزش الکترونیکی بر بارِشناختی و ابعاد کنترل ارادی | طالب زندی- جواد حاتمی - هاشم فردانش - ابراهیم طلایی | دوفصلنامه علمی- پژوهشی پژوهشهای آموزش و یادگیری | 1398 |
۶ | اثربخشی تلفیق الگوی طراحی انگیزشی کلر با آموزش درس علوم بر هیجانهای تحصیلی | طالب زندی - عدنان حسینی | فصلنامه علمی - پژوهشی پژوهش در نظامهای آموزشی | 1397 |
۷ | ترکیب عوامل انگیزشی و کنترل ارادی در آموزش الکترونیکی و تأثیر آن بر یادگیری و انگیزش | طالب زندی- جواد حاتمی - هاشم فردانش - ابراهیم طلایی | فصلنامه علمی – پژوهشی تدریس پژوهی | 1396 |
۸ | تحلیل روششناختی و زمینه اجرایی پایاننامههای کارشناسی ارشد رشته تکنولوژی آموزشی | طالب زندی - یوسف مهدوی نسب - هاشم فردانش | فصلنامه علمی - پژوهشی فناوری آموزش | 1395 |
۹ | طراحی عاطفی محیطهای یادگیری چندرسانهای | طالب زندی - جواد حاتمی | فصلنامه علمی – ترویجی مدیریت بر آموزش انتظامی | 1392 |
۱۰ | رابطه بین سبکهای یادگیری فعال– تاملی، گام به گام – کلی با اضطراب رایانه | طالب زندی | فصلنامه علمی – پژوهشی فنآوری اطلاعات و ارتباطات در علوم تربیتی | 1392 |
۱۱ | رابطه بین سبکهای یادگیری حسی – شهودی، دیداری – کلامی با اضطراب رایانه | طالب زندی - داریوش نوروزی | فصلنامه علمی – پژوهشی پژوهشنامه تربیتی | 1391 |